Sıkça Sorulan Sorular

 

Sipariş ve Teslimat

 

Siparişimi iptal etmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Siparişinizi iptal etmek istiyorsanız kargoya verilmediğinden emin olmanız gerekmektedir. Eğer kargoya verildiyse artık iptal işlemini gerçekleştiremezsiniz. Siparişinizi Hesabım>Siparişlerim bölümünden kargolanmak üzere hazırlanmaya başlanmadıysa 0(543) 205 41 41 nolu numaradan çağrı merkezimizi arayarak iptal edebilirsiniz.

 

Sipariş Yanlış/Hasarlı/Kırık/Deforme geldi ne yapmalıyım?

Cix Spor olarak paketleme aşamalarına özen göstermekteyiz. Herhangi bir sorun olmadığına emin olduğumuzda kargoyu şubeye teslim ederek yola çıkmasını sağlıyoruz bu yüzden  paketin yırtık, hasarlı ya da açılmış olması durumunda ilgili kargo firmasına tutanak tutturmanız gerekmektedir. Eğer pakette herhangi bir hasar yoksa cixspor.com.tr’ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra Hesabım>Siparişlerim  sekmesine tıklayarak ilgili siparişinize ait iade kodunu oluşturarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz. Başka bir işlem yapmanıza gerek yoktur. Siparişinizde herhangi bir sorun olduğunu düşünüyorsanız müşteri hizmetleriyle 0(543) 205 41 41 bu numara üzerinden iletişime geçebilirsiniz.


Anlaşmalı kargo/teslimat şirketiniz hangileridir?

Mng Kargo anlaşmalı kargo şirketimizdir.


Kargoya teslim edilen siparişimin durumunu nasıl görebilirim ?

Kargoya verildikten sonra size mail olarak gönderilen mng takip kodu üzerinden kargonuzu takip edebilirsiniz. 


Aldığım ürün hangi saatler arasında teslim edilecek?

MNG Kargo ile teslimini alacağınız ürünlerin saatleri 09:00 – 18:00 olarak belirlenmiş olup genellikle bu saatler arasında teslim edilmektedir. Kargolar tarafından hafta sonu cumartesi öğlene kadar teslimat yapmaktadır. Gün içinde 15:00’a kadar vereceğiniz siparişleriniz hazırlanıp aynı gün kargoya verilmektedir.


Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?

Her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

 

Üyelik İşlemleri

 

cixspor.com.tr’ye nasıl üye olabilirim/ücretli midir ?

Cixspor.com.tr’nin sağ üst köşesinde bulunan “Üye Ol” linkine tıklayarak formu doldurmanız yeterlidir. Cixspor.com.tr’ye üye olmak kolay ve ücretsizdir.


Üyeliğim hemen aktif olur mu ?

Üyelik formunu doldurduktan sonra üyeliğiniz anında aktif edilecektir. Üyeliğinizi yaparken geçerli bir e-posta adresi girmeniz gereklidir. Aksi halde bilgilendirme e-postaları alamaz ve sipariş takibi yapamazsınız.


 

Bize Ulaşın

 

İletişim bilgileriniz nedir ?

Daha hızlı çözüm alabilmeniz için E-Posta: [email protected]

Çağrı Merkezi: 0(543) 205 41 41

Önemli not : Çağrı Merkezini aramadan önce işlemlerinizin daha hızlı yapılabilmesi için Sipariş Numaranızı önceden hazırlayınız.


Cix Spor ile ilgili öneri ve şikayetlerimi nasıl iletebilirim ?

Tüm soru, öneri, istek ve şikayetlerinizi [email protected] mail adresimize ve 0(543) 205 41 41 nolu numaradan çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.


Cix Spor Hakkında

Firmamız 1990 yılında Cemil Fidan tarafından Körfez Kocaeli’de kurulmuş ve ticari serüvenine başlamıştır. 2007 yılında 2.şubesi açan firmamız, şirketleşerek bölgemizin spor malzemelerine olan ihtiyacını karşılamak üzere tekrar yapılandırılmıştır. Halı· hazırda İzmit merkezde 3; Körfez merkezde 2 mağaza olmak üzere toplam 5 şube ile aktif hizmet vermektedir. Nike, Adidas, Skechers, New Balance, Salomon, Harley Davidson, Cat, Scooter, Hammer Jack, Lumberjack, Puma, Reebok dahil olmak üzere onlarca ayakkabı markasını; yanı sıra aktif spor branşlarının tümünde sayısız markayı bünyesinde bulundurmaktadır.30 yıllık ticaret tecrübesiyle mağazamız, müşteri ilişkilerinde içtenliği ve güvenilirliği ön planda tutarak hizmet vermekte; müşteri memnuniyetini merkeze almakta bu yönüyle müşteri sadakatinin aktifinde bulundurmaktadır


Cixspor.com.tr’den alışveriş yapmak güvenli midir ?
Cixspor.com.tr alışveriş tamamen güvenlidir. Online alışveriş sırasındaki tüm kişisel verileriniz uluslararası geçerliliği olan SSL sertifikasıyla korunmaktadır.

Cix Spor’da satılan ürünler orijinal midir ?

Cixspor.com.trde satılan tüm ürünler orijinal marka garantisi altında ve adınıza faturalı bir şekilde gönderilmektedir.

 

İptal İşlemleri

 

Siparişimi iptal edebilir miyim? Nasıl iptal edebilirim ?

Cixspor.com.tr üzerinden verdiğiniz siparişi iptal işlemini Hesabım>Siparişlerim  kısmından veya 0(543) 205 41 41 numaralı çağrı merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.


 

İade ve Değişim İşlemleri

 

Siparişimi iade/değişim yapabilir miyim ?

Cixspor.com.tr üzerinden aldığınız tüm ürünleri yasal süre olan 14 gün içerisinde İade Koşullarına uygun olarak iade edebilirsiniz. 


İademi hangi adrese göndereceğim ?

İade gönderimleri için Sitemizin

Müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçip size verilen Ücretsiz İade Kodu ile MNG kargo şubesinden gönderebilirsiniz.

Adres kodunuzu 175142639 belirterek şubeye teslim ediniz. Başka bir işlem yapmanıza gerek yoktur.


Ürünlerimi iade ederken kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

Yaptığınız İade işlemlerinde kargo ücreti cixspor.com.tr tarafından karşılanacaktır. Sizin ayrıca bir ücret ödemenize gerek yoktur. Bu kural yalnızca anlaşmalı kargo şirketimiz MNG ile iade adresimize iade kodunuzu bildirerek yapacağınız gönderimler için geçerlidir.

Ürün bedelinin iadesi ne kadar sürede yapılır ?

1) Cix Spor tarafından yapılan işlemler;

İade ettiğiniz ürün/ürünlerin tutarı, ilgili ürünler iade koşullarına uygun şekilde tarafımızca teslim alındıktan sonra ortalama 3 ila 10 iş günü içerisinde bankaya iade talebi olarak iletilir. Önemli not: Tarafımızca yapılan işlem bankaya iade talebi göndermektir. Talebi alıp iade işleminin zamanında yapılması bankanın sorumluluğundadır. Gecikme durumlarında lütfen bankanız ile iletişime geçiniz.

2) Banka tarafından yapılan işlemler;

Kredi kartlarına yapılan iadeler ortalama 3 ile 10 iş gününde

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır ?

Taksitli alışverişlerin iadesi bankalar tarafından her ay çekilen taksit tutarının geri yatırılması şeklinde yapılmaktadır. Taksitli ödemelerin iadesi de taksitli olmaktadır.

Cixspor.com.tr’den almış olduğum ürünü, mağazalarınıza iade edebilir miyim ?

Cixspor.com.tr’den almış olduğunuz ürün/ürünlere Cixspor.com.tr üzerinden iade işlemi yapabileceğiniz gibi aynı zaman müşteri hizmetlerimizi arayarak mağazalardan da iade işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Önemli Not: Mağazalardan iade işlemi yapmadan önce mutlaka müşteri hizmetlerini arayarak hangi mağazadan iade yapmak istiyorsanız ekibimiz tarafından yönlendirme yapılmalıdır.

  

Ödeme Yöntemleri

  

Kredi kartına taksit yapılıyor mu ?

Cixspor.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerinizi 6 aya kadar taksitlendirebilirsiniz. Aşağıda belirtilen banka & kartlara 6 taksite kadar vade farksız alışveriş imkanı sağlamaktayız.

Taksit Uygulanabilen Banka & Kartlar Listesi

- Yapı Kredi Bankası: World card

- İş Bankası ve Ziraat Bankası: Maximum Kart

- TEB: Bonus Kart

- Garanti Bankası: Bonus Kart

- Deniz Bank: Bonus Kart

- Akbank: Axess ve Wings Kart

- Halk Bank: Paraf Kart

- ING Bank: Paraf kart


iyzico güvenli ödeme Sistemi nedir ?

Cixspor.com.tr üzerinden "Kredi / Banka Kartı" seçimi ile yapılan tüm alışverişler iyzico Güvenli Ödeme Sistemi üzerinden geçer.


Alışverişlerimde banka (debit) kartı kullanabilir miyim ?

Anlaşmalı olduğumuz bankalara ait banka/debit kartlarıyla alışveriş yapabilirsiniz. 

Güvenlidir. Banka kartı / debit kart ile alışverişlerinizi, 3D Secure sistemi ile güvenli olarak yapabilir ve işlemlerinizi kolayca halledebilirsiniz.


Banka kart ile alışverişlerde taksit yapabilir miyim ?


Banka kartı ile alışverişlerde taksit seçeneği yoktur. Peşin ödeme yapılarak sipariş verilmektedir.


Banka kart ile alışverişlerde iade süreci nasıl gerçekleşmektedir ?


Onaylanan işlemlerin tarafınıza yanısması biraz zaman alabilir. Banka kartı / debit kart ile yapılan alışverişlerin iadelerinde, tutarın hesabınıza yansıma süresi bankadan bankaya değişiklik göstermektedir. Cix Spor tarafından iade işlemi tamamlandıktan sonra iade tutarının hesabınıza yansıması 10 iş gününü bulabilmektedir. 

 

Fatura İşlemleri

 

Faturam nasıl gönderilecek ?


 Satın aldığınız ürün kutusunun içinde adınıza kesilmiş faturanız yer alarak gönderim sağlanmaktadır.
Faturam gelmedi ne yapabilirim ?
Faturanızın herhangi bir nedenle tarafınıza ulaşmaması durumunda [email protected] e-posta adresine ‘’Sipariş numarası’’ bilginizi ekleyerek e-posta göndermeniz yeterli olacağı gibi aynı zamanda müşteri hizmetlerini arayarak da bilgi alabilirsiniz.

"E-Fatura Mükellefiyim.'' Sitenizden yaptığım alışverişlerde E-Fatura alabilir miyim ?

 Elektronik fatura mükellefi müşterilerimize elektronik fatura gönderilmektedir. Elektronik fatura talep eden müşterilerimizin sipariş aşamasında müşteri hizmetlerine danışarak gerekli işlemleri sağlattırabilirsiniz.
 Önemli Not : Kurumsal fatura bilgileri girilirken "Vergi Dairesi" ve "Vergi No" alanlarının eksiksiz ve doğru şekilde girilmesi gerekmektedir. Şahıs şirketleri için Vergi No = T.C Kimlik numarasıdır.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR